اتاق سلامتی و زندگی

در این سایت به روز ترین مقالات روز دنیا در زمینه سلامتی و زیبایی را بررسی میکنیم

اتاق سلامتی و زندگی

در این سایت به روز ترین مقالات روز دنیا در زمینه سلامتی و زیبایی را بررسی میکنیم

در این سایت به روز ترین مقالات روز دنیا در زمینه سلامتی و زیبایی را بررسی میکنیم و برداشت های شخصی و نکات مفید را با شما در میان میگذاریم. امیدوارم مطالب من رو دنبال کنید و لذت ببرید.

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو یا پروتز مو

ترمیم مو به روش کاشت مو

معروف‌ترین روش درمانی ترمیم مو‌های از دست رفته، کاشت مو است. این روش به پیوند مو هم شناخته می‌شود. دیگر روش‌هایی که در آن مو‌های ریخته شما، در کلینک‌های پزشکی درمان می‌شود PRP، BTH مزوتراپی و درمان‌های دارویی هستند.

عمل کاشت مو، یک عمل پزشکی تمام عیار است و کاری نسبتا دردناک. مراقبت از مو‌های کاشته شده نیز خود مشکلی است. برخی افراد نیز بعد از این عمل باید دارو‌هایی را برای حفظ مو‌های خود بخوردند.

در پایان نیز از هر سه نفر دو نفر بعد از عملا کاشت مو دچار ریزش مجدد مو‌ها می‌شود و تا 90٪ موهایی که کاشته‌اند می‌ریزد و هرگز هم دوباره رشد نمی‌کند.

کاشت مو و پروتز مو

بررسی معایب کاشت مو

کاشت مو روشی ریسکی برای انسانها میباشد و میتواند آسیب های جدی ای به افراد وارد کند، اگر قبل از استفاده از کاشت مو تحفیفات لازم را انجام ندهید ممکن است آسیب های روحی و جسمی زیادی ببینید.

هوپو یکی از مراکز زیبایی اقایان است که بدون اینکه نیاز باشد عمل جراحی انجام بدید زیبایی را به شما هدیه میدهد. پروتز مو روش بسیار مناسب تری در بین انواع روش های درمانی و غیر درمانی ترمیم مو میباشد. 

در غرب این روش به صورت گسترده رواح پیدا کرده است اما متاسفانه در ایران به دلیل تجاری شدن روش کاشت مو کلینیک ها از ارائه مشاوره صحیح خودداری میکنند!

 

پیشنهاد میکنم این مطلب را بخوانید :
https://hoopoe.life/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • سارا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی